Taho-Ani Tirana


Skip over Site Map & Contact

Download & Site Map & Contact & Shqip & English

Context Zone

Skip over Search

Kerkoni


Çfarë është një tahograf dixhital (DTCO 1381)?

 

Një tahograf dixhital është një sistem...

Laborator dhe Servis i autorizuar për Tahograf Analogë dhe Dixhitalë.

- Kalibrimi i të gjitha...


KTCO 1314

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dizajn kompakt i kombinuar me kontroll të mikroprocesorit të...

Info per Taho dixhital


Çfarë është një tahograf dixhital (DTCO 1381)?

 

Një tahograf dixhital është një sistem elektronik për regjistrimin e shoferit dhe pjesa tjetër herë për shoferët dhe bashkë-drejtuesit e automjeteve komerciale. Shpejtësia e automjeteve, distanca  e udhëtuar dhe të tjera janë të lidhura me sistemin dhe parametrat e regjistruara. Të dhënat janë ruajtur në një memorie (kujtesë masë) brenda njësisë gjithashtu dhe kartave smart të shoferit.Për të përmbushur kërkesat ligjore tahografi dixhital njofton shoferin për të gjitha aktivitetet, gabimet etj. 

 

Çfarë është ruajtur në tahografin dixhital (DTCO1381)?

 

Të dhënat e mëposhtme janë ruajtur në kujtesën masive DTCO:

Informacion i  Prodhuesit (rreth DTCO dhe sensorit)

Numrat e identifikimit të automjeteve

Orë ngarje, gabimet, elementet e sigurisë

Identifikimi i shoferit (p.sh. orë ngarje në kamion dhe automjeteve të përdorura të fundit)

Lexim rrugëmatës (në mesnatë); ngarje në kamion me shpejtësi për 24 orët e fundit

Kushtet e veçanta të përdorimit (informacioni i punëtorisë)

Aktivitetet e kontrollit (p.sh. orë monitorimi të shoferit në kamion)

 

Çfarë është kapaciteti i kujtesës së tahografit dixhital (DTCO 1381) për orë ngarje në kamion ?

 

Me përdorimin mesatar, aktivitetet (p.sh. orë ngarje në kamion) prej përafërsisht, 28 ditë pune mund të ruhen në kartën e shoferit. Kapaciteti i kujtesës masive DTCO (p.sh. për orë ngarje në kamion) është përafërsisht 365 ditë. Regjistrimi shpejtësisë është i kufizuar në 24 orë ngarje në kamion (dhe janë të regjistruara vetëm në kujtesën DTCO ).

 

 

A do të ketë një detyrim për të arkivuar të dhënat e tahografit dixhital (DTCO 1381)?

 

Shtetet anëtare të BE-së janë duke planifikuar rregulla ligjorë duke bërë të detyrueshëm, arkivimin me te dhënat në kartën e shoferit ,në një arkiv kujtese me bazë te rregullt. Shtesë arkivimi ose  shkarkimi mund të bëhet në baza vullnetare në çdo kohë.

 

Mund të dhënat e regjistruara në tahografin dixhital (DTCO 1381) të kontrollohen?

 

Të dhënat  mund të shfaqen dhe të shtypura nga DTCO. Për përpunim të mëtejshëm ose të vlerësimit, të të dhënave (p.sh. orë ngarje në kamion) mund të transferohen në një sistem kompjuterik.

 

Mundet tahografi dixhital (DTCO 1381) të jetë i lidhur me një ekran të jashtëm?

 

Po, një shpejtësi matës elektronik apo instrument mund të lidhet me DTCO.

 

A mundet tahografi dixhital (DTCO 1381) të japi informacion mbi ngarje aktuale dhe të pushimit në lidhje me rregullat sociale të BE-së?

 

Po,  DTCO jep një paralajmërim 15 minuta para kohës së lejuar (4.5 orë ngarje).Mbas regjistrimit të tyre mund të shfaqen  dhe të shtypura jashtë.

 

Si janë penguar personat e pa autorizuar nga qasja në të dhënat e ruajtura në(DTCO 1381)?

 

Qasja në të dhënat e kujtesës masive është e mundur vetëm duke përdorur, një kartë të përshtatshme të tahografit. Kompania e lidhur me të dhënat në memorie në masë të DTCO mund të shkarkohet vetëm nga operatori flotës duke përdorur një çelës autorizimi, e ashtuquajtur kartë kompanie. Autoritetet e kontrollit janë lëshuar me një kartë të kontrollit e cila lejon qasje në të gjitha të dhënat e kujtesës masive.

 

Çfarë është një kartë punëtorie?

 

Karta e punëtorisë  është një kartë smart e cila lejon punëtorin e  autorizuar për të kryer kontrollin dhe kalibrimin e tahografit dixhital. Ajo aktivizon testimin dhe  programimin në tahografin  dixhital, gjithashtu ruhen të dhënat e kalibrimit që janë futur gjatë testit.

 

A mund (DTCO 1381) gjithashtu të jenë të kalibruara rregullisht?

 

Po,njësitë e tahografit duhet të kontrollohen nga një punëtori e autorizuar çdo 2 vjet. Kjo kërkesë zbatohet në të gjithë BE-në.

 

Çfarë është një sensor inteligjent shpejtësie?

 

Kjo pajisje e re është kërkuar nga BE-ja për të siguruar mbrojtje më të madhe kundër ngatërrimeve (p.sh. ndryshimi orë ngarje në kamion). Emri VDO i produktit për këtë sensor është Kitas 2171. Një Kitas i ri 2171 mund të përdoret tek DTCO 1381 dhe MTCO 1324.

 

Është e nevojshme për miratimin e tahografëve dixhitalë (DTCO 1381)?

 

Po procesi i miratimit përfshin një kontroll të sigurisë ,në të cilën ajo duhet të tregohet se, nuk është e mundur të ngacmohet. Dhe një test pajtueshmërie që dëshmon se tahografi dixhital, përmbush të gjitha funksionet e kërkuara në aneksin 1B .Po ashtu  një test i ndërveprimit që siguron se llojet e ndryshme nga njësia janë në përputhje me njëri-tjetrin.

 

Kur mund të blihet tahografi dixhital (DTCO 1381)?

 

Tahografi  dixhital do të jetë i detyrueshëm vetëm për automjetet e regjistruara  ndoshta nga maji 2006. Tahografët dixhitalë mund të kontrollohen në baza vullnetare. Ne do të ju ofrojmë tahografë dixhitalë  me efekt të menjëhershëm.

 

Çfarë rregulla zbatohen në shtetet AETR?

 

Që nga qershori 2010 tahografët dixhitalë janë gjithashtu të detyrueshëm edhe për automjetet e reja jo vetëm në BE por edhe në AETR-Shtetet e trafikut ndërkufitar.

 

Duhet të gjitha automjetet me tahografë analogë të konvertohen?

 

Nuk ka asnjë detyrim të përgjithshëm për ti shëndërruar automjetet ekzistuese. Por Rregullorjae  KE- së kërkon që kur të zëvendësojë tahografin e automjeteve komerciale mbi 3.5 t dhe autobusëve me më shumë se 9 ulëse 10 t regjistruara prej 01/01/1996 te vendoset tahografi dixhital. Hetime më të hollësishme të kryera nga tahografi dhe prodhuesit të automjeteve tregojnë se ajo nuk është teknikisht e mundur në çdo rast për të kthyer automjetet ekzistuese në mënyrë që ata të korrespondojnë me kërkesat ligjore dhe për të përmbushur standardet e sigurisë së prodhuesit të automjeteve. Gjithashtu do të jetë shumë e vështirë për të siguruar që punëtoria dhe pronarët e automjeteve të pajtohem me këto rregulla. Informacioni duhet të merret nga autoritetet përkatëse në shtetet anëtare të BE-së për të parë nëse kërkesat e BE do të zbatohen brenda legjislacionit kombëtar dhe çfarë forme do të merren për këtë.

 

Do të ketë vetëm tahografë dixhitalë (DTCO 1381)  në të ardhmen?

 

Në Bashkimin Europian, sa më shpejt të hyjnë në fuqi rregulloret ligjore, automjetet e reja komerciale mund të jenë të pajisura me tahografë dixhitalë. Siç nuk ka asnjë detyrim të përgjithshëm për të kthyer automjetet ekzistuese . Jashtë Bashkimit Europian, tahografët tradicionale do të vazhdojnë të jenë të instaluar në automjetet komerciale për të ardhmen e parashikueshme.

 

Që kur do të pajisen me tahografë dixhitale (DTCO 1381) automjetet e reja komerciale?

 

Bazuar në rregullat e BE-së nga maj 2006 automjetet e reja komerciale në shtetet anëtare të BE-së, do të jenë detyrimisht te paisura me tahografë dixhitalë.

 

Do të jetë e nevojshme për të kthyer këtë legjislacion të BE në legjislacionin kombëtar?

 

Autoritetet përkatëse në shtetet anëtare të BE nuk u kërkohet të hartojnë rregulloret e duhura , por në krijimin e infrastrukturës lidhur me tahografët dixhitalë.